Een reisboek van ongeveer 50.000 woorden waarin uw product een grote rol speelt? 

Hier zijn enkele (fictieve!) voorbeelden die de ontelbare mogelijkheden illustreren:

  • Een fietsenfabrikant wil een verhaal hebben waarin met haar nieuwste model de ringweg van IJsland wordt bereden;
  • Een reisorganisatie wil haar klanten inspireren om op een populaire bestemming in Spanje toch eens van de gebaande paden af te wijken;
  • Een hulporganisatie wil een verhaal waarin haar goede doel op een toegankelijke manier wordt geportretteerd en uitgelegd;
  • Een hotelketen wil op elke kamer een verhaal neerleggen voor haar gasten.

De kosten voor een dergelijk groot project bedragen €20.000. Hiervoor ontvangt u:

  • Zes weken reistijd;
  • Zes weken schrijftijd;
  • Tweemaal eindredactie (dus een foutloos en becommentarieerd manuscript);
  • Alle vrijheid om het verhaal op uw manier te distribueren. U krijgt een jaar lang exclusief de rechten. Daarna mag de schrijver het verhaal in boekvorm uitbrengen via de reguliere kanalen.

Zo simpel is het.

Mijn eigen voorwaarden - als schrijver heb je je naam als merk in het oog te houden - zijn ook eenvoudig. Al mijn reizen - zowel die in opdracht als op eigen initiatief - voeren van A naar B. Elk reisverhaal dat ik schrijf geeft een objectieve weergave van de reis. De titel is altijd "In ...", gevolgd door een later te kiezen ondertitel. 

Dit is een globale introductie. Elk ander detail is afhankelijk van de vraag. Daartoe kunt u vrij en onvoorwaardelijk gebruik maken van het onderstaande contactformulier.